Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vitiligo

  • bert

    Weet niet of je het weet,maar de huisarts is toch het beginpunt van het eventueel volgende traject die wel of niet zal gaan volgen. Tuurlijk ben ik daar geweest en die beginnen in negen van de tien gevallen met smeren van corticosteroiden (hormoonzalf).Nou in even zoveel gevallen helpt dat dus ook niet en dan kom je bij een dermatoloog terecht,dus een terzake kundig persoon.Dus ben je overgeleverd aan zijn of haar vakkennis en ik vind persoonlijk dat je daar ook niet aan moet gaan twijfelen,want dan kan je beter niet heen gaan.

    Verder kan ik je vertellen dat de Dermatoloog die mij gezien heeft een professor is,dus twijfels over zijn diagnostiek zijn er van mijn kant niet.

    Al met al blijft het een klotenaandoening die het zelfvertrouwen behoorlijk wegneemt ,vooral in onbekend gezelschap,want je ziet de mensen loeren en je ziet ze denken van…..wat zal hij nu weer hebben……

    Maar helaas,je zult of je nu wilt of niet er genoegen mee moeten nemen,want er zijn veel en veel ergere dingen……

    Wat mij opvalt is dat de oudere generatie er niet moeilijk over doet en de handen direct herkennen als pigment zoals ze dat dan zeggen.

    Wat mij goed deed vorige week(ik kom binnen op mijn werk en ik werk in een cafe achter de bar) wil mijn dienst beginnen en zit er een jonge gozer aan de bar en die valt direct met de deur in huis en vraagt mij aan een volle bar of ik de Vitiligo alleen op de handen heb……want zijn vriendin had deze aandoening ook……Het doet mij goed dat naam en rugnummer direct genoemd werden.Zo kan het dus ook zonder loeren en achter je rug om smoezelen maar direct man en paard noemen.Over de commercie gesproken,daar heb je groot gelijk in,er zijn altijd lui die zich willen verrijken aan andermans wanhoop en ellende.Ik heb het zelf ook geprobeerd met een middel wat zich revolutionair noemde op het gebied van vitiligo,nou als er geen straf op stond wist ik het wel…..kwakzalverij dus…..walgelijk gewoon,ik denk dat deze mensen die een ander valse hoop geven zelf nog niks meegemaakt hebben in hun leven.Maar ja ,we gaan gewoon door met ons leven toch,desnoods maar als een dalmatier,ja je moet de humor er maar van inzien toch?Verder moeten we met zijn allen maar afwachten tot er iets op de markt komt wat wel koosjer is en mocht dat niet het geval zijn dan is het niet anders want je kunt er honderd mee worden !!!!! En die kwakzalvers misschien ook wel, laat ze gelukkig zijn met de kassa ,maar het is allemaal geleend hoor…..alles krijgt zijn deel of je nu op een fiets rijdt of in een dure porsche met een slecht geweten,nou doe mij die fiets dan maar…..groetjes Bert

  • Aylina

    Dus die VITIX cremé heeft niet geholpen? Waardeloos dus?

    Hmm bedankt voor de tip dan!

  • sahin

    Ik heb ook bijna alle producten geprobeerd maar helaas vanaf nu geen resente geneesmiddel of genezen heb ik genoten. Ook herbalife producten,licht thrapie.Wij zijn door de god gestraft. Ik ben erg emotioneel straks ik heb helamaal geen eigen huidkleur meer.

    sterkste allemaal.

  • SHemzz

    Zijn er wel mensen die wel goede resultaten hebbenb door dat vitix(SHIT)?

    Let me know!

  • chantal

    Beste lotgenoten,

    ik raakte via internet helemaal enthousiast van vitxx en nou lees ik dat het waardeloos spul is. Ik zou graag willen weten of iemand er een positieve ervaring mee heeft!!

    Ik heb zelf al jarenlang vitiligo (oa in mijn gelaat) en het begint langzaam weer erger te worden op mijn handen. Heel vervelend aangezien ik een representatieve baan heb. Ik zit er over het algemeen niet zo mee, maar telkens als ik weer een nieuw vlekje zie schrik ik toch weer heel erg, waar gaat dit heen?

  • chantal

    Ik ben weer aan het surfen geslagen, aangezien ik weer een nieuwe vlek erbij heb. Ben terecht gekomen op een site voor tibetaanse geneeswijze, waarin men praat over Sorig anti-vitiligo balsem, heeft iemand hier ervaring mee of met een andere natuurgeneeswijze?

  • Ben

    Hallo mensen

    ik heb voor jullie de oplossing die zeker werkt voor de huisaandoening vitiligo

    want weetje ik had namelijk ook vitiligo op me handen en gezicht ik was overal geweest in nederland en toch hoorde ik weer elke keer de zelfde verhaal dat ze er niks voor hebben.

    Daarna was ik naar het buitenland geweest en ging daar op zoek naar medicijnen uiteindelijk kwam ik bij een man die een arts was hij vertelde mij dat ik de vogende dingen niet meer mocht eten want dat was juist niet goed voor mijn

    huidaandoening dat waren:

    MELK- KARRNEMELK- WITTE VIS- KIP- HETE PAPRIKA- EIREN

    en ook niet producten eten waar deze ingridienten in zitten.

    en er is een zalf die ook heeel goed werkt die kan je krijgen via je huisarts die TOPICORTwerkt ook goed moet je 6 maanden gebruiken en je ziet resultaten.

    als je vitiligo minder dan 4 dan jaar hebt dan weet ik dat het gegarandeerd werkt als je volgt wat ik heb opgeschreven ik weet dat het moelijk is maar ga der voor en je ziet het van zelf wel.

    ik wens jullie allemaal heel veel succes.

  • oesha

    graag zou ik meer willen weten over voeding

    alvast bedanktBen schreef:

    >

    > Hallo mensen

    >

    > ik heb voor jullie de oplossing die zeker werkt voor de

    > huisaandoening vitiligo

    >

    > want weetje ik had namelijk ook vitiligo op me handen en

    > gezicht ik was overal geweest in nederland en toch hoorde ik

    > weer elke keer de zelfde verhaal dat ze er niks voor hebben.

    >

    > Daarna was ik naar het buitenland geweest en ging daar op

    > zoek naar medicijnen uiteindelijk kwam ik bij een man die

    > een arts was hij vertelde mij dat ik de vogende dingen niet

    > meer mocht eten want dat was juist niet goed voor mijn

    > huidaandoening dat waren:

    >

    > MELK- KARRNEMELK- WITTE VIS- KIP- HETE PAPRIKA- EIREN

    >

    > en ook niet producten eten waar deze ingridienten in zitten.

    >

    > en er is een zalf die ook heeel goed werkt die kan je krijgen

    > via je huisarts die TOPICORTwerkt ook goed moet je 6 maanden

    > gebruiken en je ziet resultaten.

    >

    > als je vitiligo minder dan 4 dan jaar hebt dan weet ik dat

    > het gegarandeerd werkt als je volgt wat ik heb opgeschreven

    > ik weet dat het moelijk is maar ga der voor en je ziet het

    > van zelf wel.

    >

    > ik wens jullie allemaal heel veel succes.

  • ilgihan

    in welk land ben je geweest

  • seni0r

    beste ben kun je me wat meer informeren over je topic over vitiligo?