Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ervaringen kliniek Hilversum?

  • Josephina

    Mijn dochter heeft een witte plek zonder pigment (goed te zien bij speciaal blauw licht)op haar gezicht gehad.

    Deze plek is helemaal verdwenen dankzij een behandeling in het academisch ziekenhuis in Gent. Dit is een zeer goed aangeschreven ziekenhuis, zij waren vier jaar geleden de enige die dit konden doen, deze behandeling is ontwikkeld in dit academisch ziekenhuis te Gent.

    Ze halen een heel dun laagje huis van b.v. dijbeen, uit dit laagje worden pigmentcellen gehaald, deze cellen worden gemengd met een gel op de geprepareerde plek gebracht en met verband afgedekt, dat moet er (precies weet ik het niet meer) een aantal dagen op bleven zitten en klaar is kees. Wordt natuurlijk wel gecontroleerd dus je moet er een paar maal voor naar Belgie, maar het resultaat is uitstekend.

    Veel succes gewenst!

    Vrgr.

    Josephina

  • romaisa

    hallo,

    ik zou ook graag in hilversum behandeld willen worden

    maar ik heb het adres niet kan iemand dat geven

    alvast bedankt,

    romaisa

  • Saskia

    het adres van de kliniek is

    Multi Care

    Hoge Naarderweg 7-H

    1217 AB Hilversum

    035 6249576

    Succes ermee.

    Groeten Saskia

  • Praveen

    Hallo,

    Op 12 maart heb ik in het AMC bij de SNIP een afspraak om hetzelfe te laten uitvoeren wat ze tegenwoordig in Gent uitvoeren.

    Ik hoop dat het goed zal aanslaan. Ik laat het eerst op mijn linkerhand doen en als het aanslaat dan mijn rechterhand en gezicht.

  • carla

    hallo saskia,

    ben je ook onder behandeling in hilversum en zoja werkt het bij jou?

    groetjes

    carla

  • Mandy

    Hoi Sylvia,

    Ik heb ervaring met de kliniek in Hilversum. Bij mij begint de spray te werken (zelfs nog zonder de belichting). Morgen ga ik terug voor controle en hoop dat ik dan zo'n verlichtings-unit mee naar huis krijg (misschien gaat het dan nog wat sneller).

    Groetjes Mandy

  • Mandy

    Ik wil even reageren op de reactie van Sleen.

    Ikzelf heb ook PUVA geprobeerd. Bij mij was de vitiligo in beweging: het ging deels weg, maar kwam ergens anders net zo hard weer terug. Door het steeds verbranden door de verlichting ben ik gestopt, want dan heb je inderdaad een grote kans op huidkanker.

    Maar van de spray van de kliniek in Hilversum krijg je dat niet hoor. De belichting zou daar, op den duur, voor kunnen zorgen. Maar goed… die kans heb je ook door gewoon de zon. Voor de belichting krijg je een schema mee, zodat je niet tè veel belicht wordt.

    Ennuhm… je hoeft geen portefeuille te trekken, want ze hebben inmiddels contracten met (bijna) alle zorgverzekeringen en het wordt nu dus in zijn geheel vergoed.

    Groetjes Mandy

  • s.ouertani

    het adres is hoge naarderweg 7 - 1217 ab hilversum tel 035 6249576 -www zbc multicare.nl

    ik ben 2 keer geweest en ik heb zover goede ervaringen mee, mijn pigment begint terug te komen.

    gr

  • Hans

    Hallo

    Ik ben een tijdje behandeld geweest en heb goede resultaten behaald. Totale repigmentatie op mijn neus. Ik ga aankomend najaar meedoen aan en nieuw onderzoek aldaar en hoop dat de resultaten nog beter worden.

  • Eugenie Dekkers

    Hallo allemaal,

    Onze dochter van vier heeft recent de diagnose vitiligo gehad. We zijn nu in behandeling bij het SNIP. Ze krijgt protopic zalf. Maar het gaat zo hard met de plekjes die zich blijven uitbreiden. Heeft iemand nog tips voor jonge kinderen met vitiligo en behandelmogelijkheden?

    alvast bedankt,

    groetjes Eugenie