Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ervaringen kliniek Hilversum?

  • agnes

    Hallo allemaal,

    Ik heb net alle ervaringen gelezen met multicare. Deze zijn helaas niet recent.

    Ik heb vitiligo aan de huid rondom mijn linkeroog en ben al twee keer behandeld

    In het snip in Amsterdam,helaas niet aangeslagen.

    Ik ga op 22 mei naar multicare om het met de spray uit te proberen,maar vind het erg eng.

    Zijn er mensen met dezelfde klacht als ik die door multicare zijn geholpen.

    Vertel mij jouw ervaringen. Vast bedankt.

    Agnes

  • nico

    Ik ben nu 5 weken aan het sprayen met de door ZBC multicare meegegeven spray vloeistof. Ik had al wat pigment terug door gebruik van corticosteroïden zalf op 2 plekjes op mijn heup.

    Ik heb wel het idee dat er door de spray wel wat pigment is bijgekomen. Ik zie ook veel rode puntjes verschijnen in vitiligo plek. Ik heb het idee dat als ik straks met de lichttherapie start deze bruin zullen kleuren.

    Op de 2 kleine plekjes op mijn vingers lijkt vooralsnog met de spray niets te gebeuren.

  • Miene

    Hallo lotgenoten,

    Ik hoorde en lees op de forum over de clinic Multicare.

    Hoeveel van mijn mijn lotgenoten met vitiligo hebben baat bij de behandeling?Bij deze mulicare clinic.

    Ik ben toen naar de huidklinic geweest in amsterdam. van Multi Care was er geen sprake ge

    weest.

    Gr…Miene

  • sadec

    ik loop sinds juni vorigjaar bij zbc multicare en heb duidelijk goede resultaten, de eerste paar maanden moet je wel de medicijnen gebruiken en guduld hebben.

    nu wordt heel duidelijk dat het goed werkt.

    overigens ik heb al 25 jaar vitiligo dus ik moet het de tijd geven om te genezen.

    gr

  • jean paul

    ik wil graag afspraak maken voor mijn ziekte gaat om pigme fleck

  • xxmarouanexx@hotmail.com

    Beste Nico,

    hoe staat de situatie er nu voor na een aantal maanden??

    heb je er baat bij.

    Ik heb sinds een paar weken ook de diagnose Vitiligo(dachten eerst aan een schimmel)

    Heb van de dermatoloog protopic gekregen die ik sinds een paar weken 2x per dag opsmeer…dit in combinatie met zonlicht zou moeten werken volgens haar.

    Maar helaas zitten we nu zonder zon en we gaan naar de winter toe..

    Ik denk dat ik een afspraak maak bij multicare.

    Ik heb het in mn gezicht (wangen) en een paar vlekken op mn voorhoofd.

  • xxmarouanexx@hotmail.com

    Beste Carola,

    Ik heb ook de diagnose vitiligo gekregen.Heb het in mijn gezicht en voorhoofd.

    Ik heb protopic voorgeschreven gekregen.

    Ik wou vragen aangezien je dochter het ook voorgeschreven had gekregen of het een beetje had geholpen in dr gezicht.

    ik hoop dat ze er ondertussen helemaal vanaf is want je kan er psychisch gek van worden.

    Sterkte…\

    mvg

    Sam

  • liesbeth

    hele goede ervaringen met Multicare. Mijn dochter is nu 12 weken bezig met de spray en heel veel repigmentatie! Zijn heel tevreden!

  • liesbet

    Re: Ervaringen kliniek Hilversum?

    Gepost door: Sleen ()

    Ik zag dit staan op de site, misschien heeft de paranormale vriend even verder moeten kijken want het wordt gewoon vergoed door zorgverzekering dus knip blijft dicht. En er is ontzettend veel repigmentatie bij mijn dochter!

    Datum: 18 augustus 2008 20:01

    Het is inniddels al 10 jaar geleden dat ik daar geweest ben,hoor.

    Ik heb allereerst een uitgebreid onderzoek gehad.

    Daar kwam uit dat mijn schildklier te traag werkt.

    Toen heb ik na 2 consulten een soort spray gekregen,die ik elke dag 2x moest sprayen op de vitiligoplekken.

    Ik voelde me daar niet lekker bij, ik had er weinig vertrouwen in.

    Dus toen ik van een vriend het advies kreeg om te stoppen, omdat het “kankerverwekkend”was, ben ik ook onmiddellijk gestopt.

    Het was me té commercieel en té gelikt. Het koste me ook teveel geld, wat niet vergoed werd door mijn ziektekostenverzekering.

    Ik heb er tot vandaag ook nog geen spijt van dat ik gestopt ben daar.

    Ook heb ik 15 jaar geleden de PUVA-behandeling ondergaan, wat inhield dat ik 3x per week ‘s morgens om 7 uur in het ziekenhuis onder een lichtbak moest liggen, voordat ik ging werken. Daar ben ik na 8 mndn mee gestopt, er gebeurde nagenoeg niets met m’n huid.

    Kortom: ik heb vitiligo en ik zal ermee moeten leren leven.

    (Ik heb verder een gezond lichaam, een heerlijk gezin en prachtig leven.)