Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

latere leeftijd

  • Erienne

    Ik heb sinds een vijftal jaar een vitiligo-plek op de borst en die bleef totnogtoe ongewijzigd. Nu krijg ik het zowat overal en ik ben 83 jaar. Ik vind het vooral vervelend in het aangezicht. Ik gebruik vitix die de dermatoloog voorgeschreven heeft maar ik merk na drie maanden nog geen enkel verschil en het kost wel veel 40€ voor 1 tube gel. Ik hoop dat er toch eens een product op de markt komt waarvan men 90% zeker is dat het helpt.

  • miene

    Ik doe helemaal niets meer tegen de vitiligo.Het is ontstaan toen ik 48 was en nu ben ik 58.Mijn benen zitten vol van die witte vlekken en eilandjes. mn polsen kleine eilandjes .mn middel en overal een beetje .Het ergste is boven mn lippen .ik gebruik makup voor maar je ziet het toch.Het is heel actief dus je kan het niet bestrijden.voorheen heb ik alles aan gedaan.Ik vind het niet mooi maar leer ermee te leven.Hoe erg het is te leven met deze huidaandoening.Ik zal de moed niet op kunnen brengen om een eind te maken aan mn leven.Het geeft me een minderwaardigheidsgevoel en verliest daardoor mijn zelfsvertrouwen en raak ik steeds geisoleerd en voel mij daardoor eenzaam….gr.miene

  • chris

    Hallo, ik ben 44 jaar en heb sinds een jaar vitiligo,het is voornamelijk op mijn handen en een plek op mijn been,voorlopig blijft het erbij.Ik smeer al een peer maanden xamiol,en het werkt wel een beetje,maar je moet geduld hebben.Groetjes.