Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aantal vragen..wie weet er antw te geven?

  • cynthia

    Hallo, ik zit met een paar vraagjes.

    vraag 1. er zijn wel middeltjes om de vitiligo plekken wat bruiner te maken, maar deze geven toch af op je kleren en als je het water in gaat op het strand gaat het er toch af?..

    Zijn er misschien middeltjes die niet afgeven en die er niet afgaan in het water?

    vraag 2. Ik ben misschien van plan zo'n huidtransplantatie te doen met zo'n soort appelboortje. Wie weet er na hoelang je terecht kan bij dat academisch ziekenhuis in amsterdam? Want ik moet eerst nog naar de dermatoloog om het hierover te hebben en ik vraag mij af hoelang het dan zal duren voordat die huidtransplantatie dan uiteindelijk plaatsvindt..want als het pas na 1 of 2 maanden is heeft het geen zin omdat die zomervakantie er aan komt..

    Bedankt !!

  • chantal

    zie mijn bericht over tanning spray, heel effectief.

    Succes ermee!

  • cynthia

    ok ik zal een sgaan lezen bedankt !=)

  • chantal

    Je blijft de vlekjes wel nog een beetje zien, althans ze zijn ietwat lichter dan de rest van de huid, maar lang niet zo wit als dat ze waren. Ik zelf vind de tanning spray beter dan de Sublime bronze! Met die spray kun je gewoon zwemmen, douchen enz. Het blijft ongeveer 3 dagen erop zitten.

    Wat die cutivate creme betreft: heb ik in het begin ook gehad en uiteindelijk bleek dat die hormonen het achteraf alleen maar erger gemaakt te hebben. Ik start binnenkort met iets op alternatief gebied, ik weet nog niet precies hoe en wat maar zal je (indien je dit op prijs stelt) op de hoogte houden.

    Succes!

    Groetjes,

    Chantal

  • cynthia

    Hmm ok, bedankt voor het antwoorden =) dan zal ik eens voor tanningspray gaan kijken, kweet alleen niet waar je dat kunt krijgen…groetjes