Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bescherming

  • sabienne

    Hoihoi, ik ben 28 en heb mijn hele leven al vitiligo. Op dit moment is mijn bruin bijna helemaal verdwenen. Ik heb op zich helemaal geen problemen met mijn ‘probleem’, alleen heb ik nog steeds niet een supergoede zonnebrand gevonden. Ik verbrand gewoon nog veel te snel en de meeste smeersels zijn niet prettig of heel erg wit. Weet iemand een goed tip? Vichy is nog 1 van de betere, maar misschien weet iemand wat anders? Succes allemaal met dit mooie weer!

  • Johan

    Ik ben ook volledig wit dr vitiligo. Ik bescherm me tg de zon met producten van Ambre Solaire :factor 30/40 voor armen en benen, factor 40/60 voor gezicht. Die prodn zijn inderdaad heel wit. Ik combineer het soms met zelfbruinende spray van Nivea. Combinatie van spray met zonnemelk zorgt er wel voor dat het bruin vlugger verdwijnt !

  • Hans

    Hallo Sabienne

    Ik gebruik Vision All Day Sun Protection SPF 28 op basis van Liposomen Vitamine E en Aloë Vera. Kun je bij de DA krijgen. Het is waterproof en werkt bij mij als een tierelier.