Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Novitil ???

  • Amber

    Hallo

    Ik heb zojuist op een fourm gelezen dat novitil een product zou zijn dat bij vitiligovlekjes zou helpen?

    Het is zalf die je moet aanbrengen en dat zou zorgen voor repigmentatie …

    Je kan het krijgen op de vitiligoshop op internet.

    Ik gebruik momenteel protopic, maar ik vind dat dit supertraag gaat en zou graag iets vinden dat sneller werkt.

    Kent iemand dit product? En wat zijn jullie ervaringen?

    Eigenlijk irriteert het mij heel erg dat er nog altijd na zoveel jaren geen genezende behandeling bestaat!

    groetjes Amber

  • chris

    Hallo, kan je novitil ook in Belgie verkrijgen? Zoja,waar verkopen ze het?

  • Nico

    Je kunt novitil bestellen bij http://www.vitiligoshop.nl/. Ik heb verder goede ervaring met ZBC Multicare Hilversum en SNIP Amsterdam.

  • Karen

    Ik gebruik Novotil nu twee maanden en niet helemaal volgens het boekje (de zonnebank zie ik bijvoorbeeld bijna nooit) en toch begint het al goed te werken. Er komen steeds meer stipjes pigment terug. Het werkt zelfs wat verslavend. Elke dag kijken wat er is gebeurd. Zelfs de plekker die ik al heb (10 jaar) beginnen te veranderen.

    Natuurlijk; een mooie egaal bruine huid zal er niet meer inzitten voor mij, maar alles beter dan die melkwitte vlekken. Ik zou het iedereen met Vitilligi willen aanraden. Het ruikt overigens echt niet lekker. Dat is het enige nadeel.

    grt Karen